Pagina de internet Cosori disponibil la https://www.cosori.ro este deținut și operat de către societatea JPK Trading , înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. 15-09-085686, având codul unic de identificare HU26547905 (denumită în continuare „JPK Trading” sau „Vânzătorul”).
Accesul la prezenta pagină de internet, precum și transmiterea de comenzi prin intermediul acestuia sunt permise numai în conformitate cu Termenii și Condițiile de mai jos („T&C”), Politicii de confidențialitate, precum și cu reglementările legale aplicabile
1. DEFINIȚII
Client: orice persoană fizică având vârsta de cel puțin 16 ani sau persoană juridică ce accesează pagina de internet cosori.ro prin crearea și utilizarea unui Cont de Client sau care transmite o comandă fără crearea unui Cont, după ce și-a exprimat în prealabil acordul cu privire la aceste Termeni și Condiții.
Cont de Client: secțiunea din Pagina de internet accesată printr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Clientului să plaseze comenzi și unde se regăsește totodată și istoricul comenzilor plasate. Clientul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actuale.
Utilizator: Clientul sau vizitatorul, care utilizează Pagina de internet. Coș de cumpărături: secțiune a Paginii de internet în care sunt introduse produsele selectate de către Client în vederea achiziționării.
Produs: orice articol afișat pe pagina de internet cosori.ro, care în momentul plasării Comenzii este disponibil și urmează a fi livrat către Client în baza Comenzii acestuia;
Comandă: transmiterea de către Client pe pagina de internet prin completarea unor informații obligatorii a intenției de a achiziționa un Produs prezentat în cadrul paginii de internet. Confirmarea automată de către pagina de internet a Comenzii nu creează obligații contractuale.
Acceptarea Comenzii: reprezintă un e-mail transmis de către un operator după verificarea prezenței produsului în depozit și va cuprinde informații detaliate despre livrare.
Recenzii: o evaluare scrisă de către Utilizator cu privire la caracteristicile și modul de folosire al unui Produs, redactată pe baza experienței personale, prin care indică dacă Produsul respectă sau nu specificațiile menționate.
2. TERMENI CONTRACTUALI
Pagina de internet cosori.ro este destinat vânzării online de Produse. Aveți opțiunea de a efectua Comenzi fie prin crearea unui Cont de Client pe pagină, fie fără cont.
2.1. Contul de Client
Pentru a facilita transmiterea unor Comenzi viitoare, precum și pentru a avea acces în orice moment la istoricul Comenzilor dumneavoastră, aveți posibilitatea de a crea un Cont de Client pe pagină, accesând butonul aferent și introducând datele necesare pentru înregistrarea și procesarea Comenzilor dumneavoastră, precum: Adresa de e-mail, Nume, Prenume, Numărul de telefon; respectiv să vă setați o parolă personală.
Puteți să comandați Produsele dorite și fără crearea unui Cont de Client, prin introducerea în formularul specific disponibil pe Website a datelor necesare gestionării Comenzii dumneavoastră.
2.2. Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi
2.2.1. Pentru a transmite o Comandă online, alegeți Produsele dorite și adăugați-le în coș prin apăsarea butonului "Adaugă în coș". După ce ați terminat de adăugat în coș toate Produsele dorite, accesați "Coșul meu". Aici puteți verifica cu ușurință prețurile și puteți modifica cantitățile Produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să vă autentificați sau să introduceți în formularul specific disponibil pe pagina de internet cosori.ro datele necesare gestionării Comenzii dumneavoastră:
-
dacă aveți deja un Cont de Client pe pagină, completați doar câmpurile cu Adresa de e-mail, Parola și apăsați butonul "Intrare"
-
după crearea Contului de client, dacă doriți să plasați o primă comandă online pe pagina cosori.ro, vă rugăm să completați câmpurile cu: Adresa de e-mail, Parola, Numărul de telefon, Modalitatea de transport, Metoda de plată, verificați rezumatul comenzii, bifați opțiunea " Am luat la cunoștință și accept Termenii și condițiile de cumpărare și obligația de plată asociată comenzii." și apoi apăsați butonul "Transmite comanda"
-
dacă doriți să transmiteți Comanda fără a crea un Cont de Client, completați câmpurile cu: Adresa de e-mail, Nume, Prenume, Numărul de telefon, Modalitatea de transport, Metoda de plată, verificați rezumatul comenzii, bifați opțiunea " Am luat la cunoștință și accept Termenii și condițiile de cumpărare și obligația de plată asociată comenzii." și apoi apăsați butonul "Transmite comanda"
2.2.2. Comenzile vor fi procesate de către cosori.ro în ordinea transmiterii lor. În acest sens, menționăm că, din rațiuni de ordin tehnic, actualizarea stocului de Produse afișat pe pagina de internet nu se poate realiza instantaneu/în timp real la momentul adăugării Produsului în Coșul de cumpărături, fiind necesar un interval de actualizare.
Astfel, va informăm că există posibilitatea, în special în cazul Produselor cu stoc limitat, ca Produsul dorit sa nu mai fie disponibil la momentul adăugării acestuia în Coșul de cumpărături. De aceea, vă rugăm să aveți în vedere că disponibilitatea efectivă a unui Produs va fi confirmată în procesul de Acceptare a Comenzii. În cazul Comenzilor ce conțin produse la precomandă, acestea vor fi onorate în ordinea primirii lor și în limita stocului disponibil, cu respectarea procedurii de Acceptare a Comenzii.
2.2.3. Confirmarea transmiterii Comenzii dumneavoastră generată automat de către cosori.ro nu reprezintă Acceptare a Comenzii sau acceptarea Comenzii de către Vânzător în sensul prevederilor art. 8 alin. (9) din Ordonanța de urgentă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative („OUG 34/2014”). Vânzătorul nu consideră în nici un moment o Comandă înregistrată pentru care nu a fost transmisă o Acceptare a Comenzii ca având valoarea unui contract, ci doar ca pe o manifestare a intenției de cumpărare.
2.2.4. Acceptarea Comenzii de către Vânzător va fi transmisă prin e-mail după verificarea prezenței Produsului în depozit și va cuprinde informații despre livrare.
2.2.5. Acceptarea Comenzii se face electronic (e-mail). Indicarea unui alt beneficiar decât titularul Contului de Client înregistrat poate genera erori software pentru care Vânzătorul nu este responsabil. Comanda va fi respinsă de sistem și nu va fi validă fiind posibilă blocarea Contului de Client. În cazul în care informațiile Clientului nu sunt reale sau corecte Vânzătorul poate refuza onorarea comenzii chiar și în cazul acceptării prealabile a acesteia, acceptarea astfel făcută fiind viciată, iar contractul nul.
2.2.6. Comanda poate fi refuzată de către Vânzător în cazul în care stocul este indisponibil sau din motive imprevizibile și independente de voința acestuia, constatate anterior expedierii (posibil ambalajul deteriorat sau nefuncționalitate din cauza depozitării sau transportului, sau alte cauze neimputabile Vânzătorului), astfel încât Produsele comandate nu pot fi livrate în respectiva stare. În acest caz Utilizatorul este înștiințat în cât mai scurt timp de către Vânzător prin e-mail, cu privire la refuzul integral sau parțial al Comenzii, respectiv motivul acestui refuz, iar în cazul în care acesta a achitat o sumă de bani în contul Vânzătorului sau o sumă de bani a fost blocată, această sumă va fi restituită sau deblocată în cel mai scurt timp posibil în contul din care a fost făcută plata, în funcție de programul de funcționare și de termenele standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și băncii Utilizatorului.
2.2.7. Acceptarea Comenzii se va face în funcție de situația stocurilor de Produse de la data transmiterii Comenzii. În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere situația stocurilor, astfel cum este indicată pentru fiecare Produs pe pagina de internet cosori.ro:
Produsul este în stoc: produsul comandat este prezent în depozitul Vânzătorului și va fi livrat conform termenilor contractuali, după Acceptarea Comenzii de Vânzător. Pentru produsele aflate în stoc Acceptarea Comenzii se va transmite în termen de maxim 24 de ore de la transmiterea Comenzii. Dacă nu primiți un e-mail de confirmare automată în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați, deoarece este posibil ca comanda dvs. să nu fi fost primită din motive tehnice.
Stoc limitat: în stoc mai sunt maxim 3 produse ca cele expuse pe pagina de internet cosori.ro și este posibil să fie invocat refuzul comenzii dacă se constată că sunt nefuncționale sau au ambalajul compromis, în consecință nefiind garantată Acceptarea Comenzii. Acceptarea Comenzii conținând și condițiile de livrare se va face printr-un e-mail expediat de Vânzător. Pentru produsele aflate în stoc Acceptarea Comenzii se va transmite în termen de maxim 24 de ore de la transmiterea Comenzii.
Precomandă: Produsele sunt disponibile doar pe baza de precomandă, în termenii și condițiile menționate de la caz la caz, pentru fiecare Produs. Acceptarea Comenzii și a condițiilor de livrare se va face printr-un e-mail expediat de Vânzător și depinde de acordul furnizorului. Termenul de livrare poate fi îndelungat și nu este fix, fiind condiționat de furnizor și de politicile acestuia cu privire la Produsele respective, care se pot modifica independent de voința Vânzătorului. Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru livrarea acestor produse. Din motive neprevăzute, data de livrare a produselor la precomandă poate varia, data estimată la momentul plasării comenzii ca și data de livrare putându-se schimba până la sosirea efectivă a produsului. Plasarea unei precomenzi nu generează o obligație de livrare pentru Vânzător.
2.2.8. Prezenții T&C vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau de un furnizor al acestuia. Prin transmiterea unei Comenzi pe pagina de internet, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își derulează operațiunile (e-mail). Documentele fiscale și certificatul de garanție vor fi transmise prin e-mail și la cerere tipărite pe hârtie prin bifarea opțiunii corespunzătoare pe pagina cosori.ro.
2.2.9. În cazul în care refuzați, returnați sau renunțați la 2 Comenzi sau Produse după Acceptarea Comenzilor respective de către Vânzător, ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor Comenzi plasate pentru aceeași adresă de livrare.
2.3. Plata Produselor
Modalitățile de plată acceptate de cosori.ro sunt următoarele: (1) plata în sistem ramburs; (2) plata cu card PayU.
Utilizarea voucherelor/cupoanelor se va face conform regulamentelor și/sau politicilor în baza cărora au fost acordate. Voucherele/cupoanele nu se pot cumula cu alte vouchere/cupoane sau reduceri și nu pot fi convertite în bani (nu se poate solicita contravaloarea acestora).
Pentru produsele disponibile prin Precomandă plata se poate face doar în sistem ramburs în urma expedierii produsului, după ce acesta va sosi de la furnizor.
2.4. Livrarea Produselor
2.4.1. Livrarea Produselor din Comanda acceptată de Vânzător prin e-mail se face prin curier (curierat Packeta) la adresa menționată de Client în procesul de transmitere a Comenzii. Produsul va fi expediat împreună cu documentele însoțitoare impuse de legislația în vigoare. Raportul contractual se supune prevederilor O.U.G. 34/2014 republicată, produsele astfel achiziționate putând face obiectul procedurii de retragere.
2.4.2. În cazul în care unul dintre Produsele achiziționate se află în Precomanda, coletul va fi livrat la momentul sosirii acestuia în stoc, chiar dacă restul Produselor din Comandă se află în stoc.
2.4.3. Livrarea Produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat Sameday.
2.4.4. Comenzile plasate până în ora 15:45 si pentru care a fost transmisă Acceptarea Comenzii de către Vânzător se vor livra în 24 de ore de la Acceptarea Comenzii. Comenzile plasate după ora 15:45 se vor livra în 48 de ore de la Acceptarea Comenzii. Comenzile plasate vineri, după ora 15:45, sâmbătă și duminică se vor procesa în prima zi lucrătoare și se vor livra în 24 de ore de la Acceptarea Comenzii.
În toate cazurile timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. Vă rugăm să consultați dispozițiile cu privire la Transmiterea și Acceptarea unei Comenzi din secțiunea Termeni și Condiții de pe Website.
2.4.5. După livrarea Produselor, vă recomandăm să verificați conținutul coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea Produselor. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
2.4.6. În cazul în care Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a livra produsele în termen, în decurs de cel mult 30 de zile de la Acceptarea Comenzii, cu excepția cazului în care Clientul și Vânzătorul au convenit altfel cu privire la momentul livrării, Clientul îi poate solicita să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. În cazul în care Vânzătorul nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul de renunța la comandă. În această situație Vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul comenzii de către Client în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia sa de renunțare la comandă. Vânzătorul nu este responsabil de programul de funcționare și de termenele standard de procesare a tranzacțiilor ale băncii Vânzătorului și/sau ale băncii Utilizatorului.
Nu ne asumăm întârzierile cauzate de activitatea firmelor de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp care este în afara controlului societății JPK Trading din cauza întârzierilor în activitatea de curierat. Prin transmiterea Comenzii pe Website acceptați acest fapt, fiind înștiințat de eventuale întârzieri în livrarea Produselor, atât prin prezenții T&C, cât și prin email-ul de Acceptare a Comenzii.
3. RESTRICȚII REFERITORE LA DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
3.1. Pagina de internet cosori.ro sau orice parte a acestuia nu poate fi reprodusă, duplicată, copiată, vândută, revândută, vizitată sau exploatată în alt fel în scopuri comerciale fără consimțământul expres în scris al JPK Trading.
3.2. Utilizatorii care încarcă pe pagina de internet cosori.ro materiale protejate de drepturi de autor își asumă responsabilitatea pentru folosirea acestor materiale și acordă totodată JPK Trading și afiliaților săi dreptul neexclusiv de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce și afișa în întreagă lume, pe durata nedeterminată, fără contraprestație, irevocabil și complet sub-licențiabil, în conformitate cu scopul pentru care aceste materiale au fost încărcate în pagina de internet cosori.ro. Astfel, declarați și garantați că dețineți sau controlați toate drepturile asupra conținutului pe care îl postați, că acest conținut este corect, că utilizarea conținutului pe care îl furnizați nu încalcă prevederile legale aplicabile și nu va provoca vătămări nici unei persoane sau entități.
3.3. JPK Trading are dreptul, dar nu și obligația de a monitoriza și edita sau elimina orice activitate sau conținut pe care îl consideră nepotrivit de pe pagina de internet cosori.ro. JPK Trading nu își asumă nici o responsabilitate și nici o răspundere pentru orice conținut postat de dvs. sau de orice terță parte.
3.4. JPK Trading și afiliații săi respectă proprietatea intelectuală. Dacă credeți că lucrarea dumneavoastră a fost copiată într-un mod care constituie o încălcare a drepturilor de autor, va rugăm să ne contactați și să depuneți o cerere de sistare a încălcării a drepturilor de autor.
4. LEGĂTURI CĂTRE SITE-URI ALE UNOR TERȚE PĂRȚI
Acest Website poate conține legături outbound către alte site-uri. Acestor legături li se pot aplica excepții de la cele de mai sus conform informațiilor prezentate pe respectivele site-uri.
JPK Trading nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru acțiunile, produsul și conținutul tuturor acestora și ale oricăror alte terțe părți.
Site-urile web ale terților sunt furnizate ca atare, fără garanții de vreun fel, exprimate sau implicite, de adecvare pentru un anumit scop sau funcționalitate completă și continuă, fără întreruperi sau erori.
5. DISPONIBILITATE, LIMITE DE UTILIZARE ȘI MODIFICĂRI ALE WEBSITE-ULUI
5.1. Disponibilitatea paginii de internet cosori.ro
Pagina de internet cosori.ro este furnizată ca atare. JPK Trading nu oferă nici o declarație sau garanție de nici un fel, expresă sau implicită, cu privire la funcționarea paginii de internet sau a informațiilor, conținutului, materialelor sau produselor incluse pe aceasta.
5.2. Limite de utilizare
Clienții și Utilizatorii paginii de internet cosori.ro pot plasa recenzii sau comentarii sau pot trimite întrebări, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, invaziv pentru viață privată și nu încalcă drepturi de proprietate intelectuală. Chiar și în aceste condiții JPK Trading își rezervă dreptul de a nu afișa pe site toate recenziile primite.
5.3. Recenzii și comentarii
Scrierea unor recenzii și comentarii se poate face de către Utilizatori și Clienți în secțiunea ”Recenzii”. Informațiile scrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire a Produsului. În momentul trimiterii unei Recenzii sau unui comentariu, Utilizatorul acordă Vânzătorului o prerogativă neexclusivă, irevocabilă, perpetuă, nelimitată teritorial și oferă Vânzătorului dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.
La scrierea unei Recenzii sau unui comentariu, fiecare Utilizator este obligat să respecte următoarele reguli:
a. Să descrie doar caracteristici și/sau modul de utilizare a Produsului, evitând informații și aspecte ce se pot modifica în timp (preț, oferte și pachete promoționale);
b. Să scrie în limba română. Excepție fac cuvintele sau expresiile din denumirile produselor și cele care sunt de largă utilizare în mediile referitoare la domeniul respectiv;
c. Să utilizeze un limbaj corespunzător, nejignitor, fără termeni care pot ofensa sau afecta alt Utilizator;
d. Să se asigure că informațiile introduse sunt reale, corecte, neechivoce și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, drepturile comerciale sau alte drepturi de proprietate, publicitate, intimitate, bunele maniere sau reputația altor persoane;
e. Să nu folosească link-uri (URL-uri) spre alte site-uri comerciale ce desfășoară același tip de activitate comercială ca și Vânzătorul. Să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să introducă recenzii și comentarii care să conțină informații de natură publicitară;
f. Să nu furnizeze sau să solicite, în nici un mod și în nici o măsură, date personale sau orice alte informații care pot determina dezvăluirea datelor personale;
g. Să nu utilizeze recenziile și comentariile ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul. În acest sens, Utilizatorul poate folosi datele de contact ale Vânzătorului afișate pe pagina de internet cosori.ro;
h. Să nu folosească cuvinte vulgare, conținut obscen, pornografic sau conținut care incită la ură, rasism, xenofobie;
i. Să nu furnizeze conținut fals, defăimător, publicitar sau care este de natură să constituie fapte de concurență neloială;
j. Să nu utilizeze o adresă de e-mail falsă, să se identifice drept altă persoană sau să inducă în eroare.
JPK Trading își rezervă dreptul de a elimina sau edita astfel de conținut, dacă este detectat.
5.4. Utilizarea necorespunzătoare a paginii de internet cosori.ro
5.4.1. JPK Trading își rezervă dreptul de a refuza utilizarea paginii de internet cosori.ro pentru plasarea de Comenzi: (i) dacă credem că ați putea încălca aceste T&C, (ii) dacă utilizați greșit pagina de internet (ex. într-un mod nelegitim) (iii) atunci când există o justificare comercială pentru a face acest lucru sau (iv) atunci când datele dvs. de identificare nu sunt corecte sau reale.
5.4.2. Este interzisă utilizarea paginii de internet cosori.ro sau a conținutului acestuia într-o manieră care deranjează alți Utilizatori, încalcă drepturile acestora, întrerupe funcționarea corespunzătoare a paginii de internet sau afectează informația prezentată pe pagină și/sau software-ul care controlează funcționarea acesteia. Nu este permisă utilizarea paginii sub un nume fals sau evitând măsurile de securitate aplicate secțiunilor blocate ale paginii. Este interzisă utilizarea paginii de internet sau a conținutului acesteia într-o manieră care constituie sau încurajează comportamente ce pot fi considerate infracțiuni, implică responsabilitate civilă sau care încalcă legile în vigoare.
Astfel, în calitate de Utilizator al paginii de internet cosori.ro, vă asumați următoarele obligații:
a. Să utilizați pagina de internet numai în scopuri legale.
b. Să furnizați informații exacte și complete atunci când vă creați un Cont de Client;
c. Să nu folosiți în mod abuziv pagina de internet cosori.ro, necorespunzător legii sau prezentelor T&C, afectând astfel funcționalitatea;
d. Să plasați doar acele Comenzi pe care intenționați să le onorați. În cazul plasării de Comenzi false sau frauduloase ne rezervăm dreptul de a anula respectivele Comenzi și de a sesiza autoritățile competente;
e. Să respectați drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element prevăzut pe pagina de internet cosori.ro;
f. Să păstrați confidențialitatea informațiilor de autentificare în Contul de Client și să ne anunțați dacă suspectați că altcineva vă cunoaște datele de autentificare sau vă folosește Contul de Client.
6. PREȚUL PRODUSELOR
Prețul Produselor comercializate va fi afișat în timp real pe pagina de internet cosori.ro în lei/RON și include taxa pe valoare adăugată.
Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această modificare va înlocui orice preț stabilit anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a acesteia, cu condiția Confirmării Comenzii.
7 GARANȚII
7.1. Toate bunurile comercializate de JPK Trading beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
7.2. Certificatul de garanție va fi transmis prin e-mail. Puteți solicita o reparație sau o înlocuire, cu excepția cazului în care una dintre acestea este imposibilă sau ar impune vânzătorului un cost suplimentar disproporționat în comparație cu orice altă solicitare pe care ați făcut-o. Va rugăm să aveți în vedere că orice intervenție neautorizată atrage pierderea garanției Produsului. Intervențiile neautorizate includ (fără limitare) următoarele situații:
Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucțiunile descrise în manualul de utilizare;
Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;
Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;
Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de Vânzător;
Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei în utilizare, prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces;
Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzătoare.
În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.
Toate problemele legate de garanție sunt tratate prin intermediul adresei de e-mail hello@cosori.ro. În cazul în care semnalați o problemă la adresa de email indicată, nu este nevoie să duceți produsul nicăieri, noi vom trimite un curier după acesta.
8. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII
8.1. JPK Trading și nici o altă parte implicată în crearea, producerea sau livrarea acestei pagini de internet nu își asumă responsabilitatea pentru nici o pierdere, daună sau nici o cheltuială, inclusiv pentru daune directe sau indirecte rezultate din sau în legătură cu utilizarea paginii de internet (inclusiv responsabilitatea pentru transmiterea întârziată sau incorectă a informațiilor, întreruperea, suspendarea sau anularea paginii). Totodată, JPK Trading nu își asumă responsabilitatea pentru daune asupra echipamentului sau viruși care pot infecta calculatorul dumneavoastră ca urmare a accesării, utilizării sau vizitării paginii sau a utilizării conținutului acestuia.
8.2. JPK Trading nu oferă garanții de nici un fel, implicite sau explicite, privind accesarea de către Utilizatori a paginii de internet cosori.ro. În acest sens JPK Trading nu oferă nici o garanție că pagina de internet cosori.ro și informațiile prezentate vor răspunde cerințelor Utilizatorului, că pagina nu va înregistra întreruperi, că va furniza prompt informații, că va fi securizat și lipsit de erori.
8.3. Vizitarea paginii de internet cosori.ro se face pe propria răspunde a Utilizatorilor.
8.4. Orice materiale și/sau informații descărcate sau obținute printr-o altă modalitate ca urmare a utilizării paginii de internet cosori.ro se utilizează pe propria răspundere.
8.5. De asemenea, nu putem garanta faptul că orice Produse disponibile la un moment dat pe pagina de internet cosori.ro vor fi disponibile în orice moment. Astfel, ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui anumit Produs.
9. MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
9.1. JPK Trading își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul document, în conformitate cu legislația română în vigoare, pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a paginii de internet cosori.ro sau orice modificări ale cerințelor legale.
9.2. Comenzilor dumneavoastră li se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii, cu condiția Confirmării Comenzii de către Vânzător.
10. LEGEA APLICABILĂ
Acești Termeni și Condiții de utilizare sunt reglementați și interpretați în conformitate cu legislația română în vigoare. Atunci când nu se poate ajunge la o soluționare amiabilă Soluționarea disputelor ce pot apărea în legătură cu Termenii și Condițiile de utilizare se vor judeca de instanțele competente.
11. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL LA DISTANȚĂ
11.1. Clientul persoană fizică, în calitate de consumator conform O.U.G. 34/2014 beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din contractul încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor direct legate de returnarea Produselor.
11.2. Perioada de retragere menționată expiră în termen de 14 zile din data în care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, și care este indicată de Client, intră în posesia fizică a Produselor.
11.3. În conformitate cu prevederile OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, beneficiază de posibilitatea de a se retrage din contractul încheiat la distanță orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afară activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu O.U.G. 34/2014.
11.4. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informează JPK Trading cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:
a. de a folosi modelul de Formular electronic de returnare produs trimis pe adresa de email odată cu factura comenzii plasate;
b. de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil; sau
c. de a completa și de a transmite în format electronic la adresele de e-mail indicate pe pagina de internet modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă O.U.G. 34/2014.
11.5. JPK Trading va comunica Clientului, fără întârziere, confirmarea de primire a formularului și/sau deciziei de retragere iar Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile din e-mail. În cazul în care completați Formularul de returnare produs de pe pagina de internet, vă vom transmite confirmarea de primire a cererii de retragere pe adresa de e-mail indicată.
11.6. JPK Trading nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de JPK Trading.
11.7. Cu excepția cazului în care JPK Trading s-a oferit să recupereze în mod direct/nemijlocit produsele, Clientul returnează produsele sau le predă la JPK Trading sau unei persoane autorizate de JPK Trading să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la dată la care acesta a comunicat JPK Trading decizia sa de retragere din contract/de renunțare la Comandă Confirmată și livrată de JPK Trading. Termenul este respectat dacă JPK Trading se oferă pentru bune relații comerciale să îndeplinească și să plătească formalitățile legate de trimiterea curierului în cazul în care acceptați prin email curierul indicat de societatea noastră.
11.8. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
11.9. Produsul va fi returnat integral de preferat cu ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare și premiile (dacă au fost oferite în cadrul unor promoții). Dacă valoarea Produsului returnat în intervalul prevăzut de lege a fost diminuată din culpă Clientului (în perioada de 14 zile Produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de funcționare) sau devine neconform pentru vânzare, atunci suma restituită Clientului va fi diminuată întemeiat, conform legislației în vigoare.
11.10. După primirea Produsului, JPK Trading transmite către Client o notificare scrisă (pe e-mail) prin care se confirmă recepționarea coletului, iar Produsul se predă către service pentru verificarea integrității și funcționalității doar dacă s-au respectat termenele legale mai sus menționate. În caz contrar, se înștiințează Clientul prin e-mail cu privire la refuzul returului.
11.11. După verificarea Produsului în service, se întocmește de către un specialist service un document privind diminuarea valorii Produsului (dacă este cazul), suma restituită Clientului, urmând să fie redusă corespunzător.
11.12. JPK Trading rambursează contravaloarea Produsului folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urmă rambursării și/sau plata a fost făcută în numerar, caz în care Prețul va fi rambursat în contul bancar indicat de Client. În cazul tranzacțiilor online cu cardul sumele trebuie returnate în contul din care s-a făcut plata. În cazul exercitării dreptului de retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către Client și nu se returnează. Nu putem accepta trimiterea produsului prin servicii de curierat sau prin poștă cu ramburs.
11.13. Vânzătorul nu este răspunzător pentru întârzierile cauzate de numerele de cont bancar sau de adresele poștale incorecte și/sau inexacte furnizate de către Client.
12. DIVERSE
12.1. Nici Clientul și nici JPK Trading nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor asumate prin prezentul sau care le incumba în temeiul legii în legătură cu prezentul, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit.
12.2. Conform dispozițiilor legale, aveți obligația de a colecta separat deșeurile electrice și electronice (“DEEE”) și a le preda către centre de colectare autorizate pentru colectarea DEEE.
12.3. Informațiile privind protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt oferite pe larg la Politica de confidențialitate disponibilă la secțiunea dedicată din cadrul paginii de internet cosori.ro.
12.4. Această pagină de internet folosește cookie-uri. Politica noastră de utilizare a cookie-urilor este disponibilă la secțiunea Politica de confidențialitate.
12.5. Plângerile sau solicitările dumneavoastră în legătură cu utilizarea paginii de internet pot fi transmise aici:
JPK Trading
E-mail: hello@cosori.ro
Acestea vor fi analizate de către noi și vor primi răspuns în maxim 30 de zile lucrătoare de la primire, în cazul în care au fost însoțite de suficiente informații pentru identificare.
Pentru a vă adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, puteți accesa link-ul: http://www.anpc.gov.ro.
Actualizat la data de 11.09.2024